Moto Rider GO zarabia krocie dla studia T-Bull

Reklama




W wydaną na przełomie listopada i grudnia ubiegłego roku produkcję wrocławskiego studia T-Bull zagrało już ponad 12 milionów graczy na całym świecie, z przyrostem na poziomie średnio 120 tysięcy nowych użytkowników dziennie. Moto Rider GO największym zainteresowaniem cieszy się w Brazylii, gdzie został pobrany przez prawie 2,5 miliona  użytkowników. To jednocześnie najszybciej zyskująca popularność produkcja studia T-Bull. Już kilka dni po premierze zajmowała ona czołowe miejsca w rankingach sklepu Google Play zarówno w Polsce, jak i na całym świecie.

Moto Rider GO to mobilna gra wyścigowa, w której gracze mają do dyspozycji siedem unikalnych modeli motocykli. Użytkownicy mogą wybierać spośród chopperów, motocrossów, czy też ścigaczy. Każdy z nich posiada specjalne bonusy, które mogą pomóc w rozgrywce. Gracz, wcielając się w rolę profesjonalnego motocyklisty, bierze udział w licznych, odbywających się na zatłoczonych ulicach wyścigach. Twórcy po raz kolejny oddali w ręce graczy szeroki wachlarz możliwości personalizacji i tuningu wirtualnych pojazdów, co pozwoli na dopasowanie ich do indywidualnych upodobań lub wymagań danej misji. T-Bull zadbał także o duży wybór trybów rozgrywki oraz rozmaite trasy na wielu różnych mapach. Wszystko to sprawiło, że produkcja spotkała się z ogromnym uznaniem graczy i jest najszybciej zyskującą na popularności grą studia.

– W ubiegłym miesiącu komunikowaliśmy przebicie magicznej bariery 200 milionów pobrań naszych aplikacji, a już teraz możemy pochwalić się kolejnym osiągnięciem. Mobilna gra wyścigowa Moto Rider GO podbija serca milionów graczy na całym świecie. To zdecydowanie zasługa naszego profesjonalnego zespołu, który dał z siebie wszystko, po to aby jakość rozgrywki w Moto Rider GO była na jak najwyższym poziomie. – mówi Damian Fijałkowski, współzałożyciel studia T-Bull S.A.

Gra Moto Rider GO została już pobrana ponad 12 milionów razy przez graczy na całym świecie. Najwięcej z nich pochodziło z Azji – 37,66%, Ameryki Południowej – 31,01% i Europy – 14,94%. Procentowy udział na pozostałych kontynentach przedstawia się następująco:  Ameryka Północna – 8,62%, Afryka – 7,35%, Australia i Oceania – 0,13% oraz nieskategoryzowane – 0,29%. Twórcy, najwięcej pobrań zanotowali w Brazylii, gdzie w Moto Rider GO zagrało już prawie 2,5 miliona osób – w samej Polsce około 130 tysięcy. Co ważne, w wielu krajach na całym świecie produkcja zajmowała czołowe miejsca w rankingach popularności w sklepie Google Play.

– Zawsze słuchamy głosów naszej milionowej społeczności mobilnych graczy. Efektem tego jest chociażby wydana w zeszłym tygodniu wersja gry Moto Rider GO na drugą największą platformę mobilną – iOS. Dzięki temu w naszą najnowszą grę wyścigową mogą grać również posiadacze urządzeń sygnowanych logiem Apple. – dodaje Damian Fijałkowski, współzałożyciel studia T-Bull S.A.

Moto Rider GO zalicza się do kategorii free-to-play, co oznacza, że aplikację pobiera się bezpłatnie, lecz są w niej dostępne przedmioty, które można dodatkowo zakupić za prawdziwe pieniądze, co nie utrudnia jednak rozgrywki. Grę Moto Rider GO można pobrać ze sklepu Google Play i App Store.

Źródło: T-Bull

Reklama

Opublikuj komentarz w tym wpisie jako pierwszy. napisany przez "Moto Rider GO zarabia krocie dla studia T-Bull"

Skomentuj artykuł

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*