Sniper Ghost Warrior 3 – nowy gameplay od twórców gry

Reklama




CI Games załadowało do sieci nowy zapis z rozgrywki, który przenosi nas do zaśnieżonej Gruzji, a cała akcja rozgrywa się dokładniej na terenie gór.

Sniper Ghost Warrior 3 – nowy gameplay

Sniper Ghost Warrior 3 pojawi się 3 kwietnia 2017 roku na PC, PS4 i XBO.

Źródło: CI Games

Reklama

19 Komentarze w "Sniper Ghost Warrior 3 – nowy gameplay od twórców gry"

  1. No i w końcu zobaczyłem porządny materiał z SGW 3! Skierowany do dojrzałej publiczności, klimatyczny, a miejscami straszny. Cieszę się, że oprócz pięknych widoków Gruzji w lecie, dostaniemy też zimowe lokacje i co najważniejsze: Blood and gore będzie na wysokim poziomie. Facet z piłą mechaniczną ćwiartuje zwłoki w piwnicy opuszczonej rzeźni. Robi to wrażenie i nie spodziewałem się, że CI Games umieści takie tamety w SGW 3

    • No ja własnie mam niejakie wątpliwosci w kwestii faceta z piłą, czy to nie zbytni ukłon w stronę miłosników juchy chlustanej wiadrami na monitor, no ale może przesadzam. Inna sprawa, że ciekaw teraz jestem jakie miny mają ci, którzy udając niewiedzę, że ułatwiacze w grze będą opcjonalne, chrzanili głodne kawałki o grze dla przedszkolaków. No to co teraz macie misiaki do powiedzenia? [a co do reszty, znaczy ogólnej twojej opinii o materiale, to się zgadzam – wrażenie bardzo dobre].

      • no i ja. podobnie uczucia z gatunku mieszanych, jesli chodzi o gruzińska masakrę piłą chyba mechaniczną albo niekoniecznie. fanem tego typu zagrywek nie jestem i troche mi to nie pasuje do reszty. Z drugiej strony, kiedy znac historię tego aspektu zbrojnych konfliktów na kaukazie, to hollywood mógł tam brac korepetycje zanim się weźmie za remake kolejne maczet czy innych równiez “psychologicznych ” filmów. Czyli reasumując – nie mam zdania.

        • Ja myślę, że ten widok w grze zadziałał na mnie dokładnie tak jak zaplanowali deweloperzy. Zszokowało mnie to i nagle poczułem obrzydzenie. Wydaje mi się, że na frontach całego świata można było i nadal można znaleźć o wiele gorsze sposoby mordowania ludzi. Nie mówię, że powinny one pojawiać się w grach, chcę tylko powiedzieć, że CI Games nie wstawiło tu najgorszej sceny jaką mogli. Zobaczymy ile tego będzie w grze, bo co za dużo to nie zdrowo

          • Najważniejsze będą proporcje, ale nie sądzę, żeby było tego za dużo, a jeżeli mam rację, to dla mnie wszystko ok.

          • Mateusz | 11/01/2017 at 01:13 |

            Zdecydowanie się zgadzam. Co za dużo to nie zdrowo, ale jak na razie zapowiada się dobrze. Zobaczymy jak to wyjdzie w kwietniu. Poprzednie gameplaye nie pokazywały nic takiego, a więc zapewne takie momenty będą pojawiać się rzadko

          • No tak, dlatego wydaje mi się, że nie ma, co siać paniki. Każdy lubi, co innego i tak jak mówiłem, nie sądzę, żeby krwawa masakra piłą mechaniczną wszystko zdominowała. A ludzie, którzy w tym gustują będą mieli coś dla siebie. Nie ma afery i tyle. 🙂

          • Mateusz | 17/01/2017 at 21:05 |

            Może dal fanów takiej rozgrywki, ktoś stworzy moda w którym będzie można strzelać z pocisków, wybuchających w ciele wroga. Oprócz tego fajnym pomysłem była by możliwość zamontowania piły mechanicznej na dronie i latina nim po mapie tnąc swoich wrogów na małe kawałeczki 😀

          • Haha. Zgłoś się do jakiegoś producenta, może ktoś będzie zainteresowany. Póki co jednak cieszy mnie, że SGW3 nie idzie w tym kierunku. 😀

          • w jakim idzie kierunku to pokazały beta testy, gdzie nie teksańska masakra była do ogrania a sensowne misje, które mimo błędów (do usunięcia) intrygują

          • Takie rzeczy tylko w Erze 😀

            To lepiej pograj w GTA, jeśli liczysz na taką zabawę 🙂

          • Darren | 26/01/2017 at 23:03 |

            Hahah, jakoś sobie to wyobraziłem, i było to całkiem ciekawe. Niby taki cichy zwiad, zachodzisz wroga od tyłu, już masz poderżnąć mu gardło, ale jednak postanawiasz użyć do tego piły mechanicznej 😀 Trochę przypomina mi to Postala 2, i moim zdaniem najbardziej rozwalającą misję “nasikaj na grób ojca”. Jednak w Ghost Wariorze liczę na bardziej wysublimowaną rozgrywkę (jakkolwiek to brzmi w kontekście zabijania) 🙂

          • RusCha | 13/01/2017 at 05:57 |

            No własnie – kwestia proporcji. Bo jesli – a tak jest – jest to gra wojenna, to by byc blisko realizmu – nie może pokazywac wojenki w białych rękawiczkach, bo to nie czeterej pancerni i pies. Ale kwestia ile tej teksańskiej masakry będzie, jeśli śladowo, dla podkreślenia wojenności gry, to ok. Jakoś nie chce mi sie wierzyć, że to będzie wątek przewodni. Nic na to nie wskazuje z pozostałych materiałów, ale takze i z poprzednich produkcji CIG

          • “Ja myślę, że ten widok w grze zadziałał na mnie dokładnie tak jak
            zaplanowali deweloperzy. Zszokowało mnie to i nagle poczułem
            obrzydzenie. ” – witam w klubie. Uważasz że taki był cel? No jesli – śmiem wątpić, ale chciałbym sie mylić – to sie udało((. “CI Games nie wstawiło tu najgorszej sceny jaką mogli.” – zapewne, zapewne wiele mogli jeszcze dać a nie dali. A mogli zabić! “Zobaczymy ile tego będzie w grze, bo co za dużo to nie zdrowo” Im mniej, tym zdrowiej.

  2. JaniePłacze | 03/01/2017 at 17:22 | Odpowiedz

    K.a Na dworze zima, w domu zima, w pracy zima w grze zima, o ile w grze bardzo mi się podoba o tyle nie trawie jej w rzeczywistości. Niezła melodyjka leci w tle przypomina te klimatyczne muzyczki które były w CrySis, jeszcze przydały by się takie z “przytupem” . Dźwięki bardzo fajne są a to one dają naprawdę dobry klimat, pomijając dobrą fabułę, grafika zawsze u mnie jest na trzecim miejscu. Tutaj widać Fajną grafikę niezłe dźwięki liczę na dobrą fabułę.

    • Z tego co dochodzi zza kulis, wynika że fabuła raczej powinna cię usatysfakcjonowac. Co do muzyki Stroińskiego (mimo sladowych wybrzydzań w necie ) ja jej daje wysoka ocenę. zresztą jak zwykle w przypadku tego twórcy. Co do grafiki – a coś z nia niehalo? Moim zdaniem jest całkiem w porządku. Drobne uchyby owszem, ale sądzę, że pójda do kwietnia pod szlifierkę. Z animacją upadających truposzy można by podyskutowac, ale może ja sie czepiam.

      • Jeśli weźmie się pod uwagę, że jeszcze taki czas do premiery, to można powiedzieć, że jest jeszcze czas na poprawki. Dodatkowo, wydaję mi się, że muzyka jest bardzo dobrze dobrana. Wyjątkowo dobrze, przynajmniej dla mnie, podkreśla klimat rozgrywki.

        • No własnie – wyjątkowo dobrze dobrana i dograna. Tyle, ze z uwagi na cefałke Stroińskiego żadna to niespodzianka. gdyby cos sknocił, to byłby szok. Ale nie zaskoczył:) czyli pozytywnie

  3. Jeszcze tylko 3 miesiące do premiery! Czy potrzeba czegoś więcej, niż dobry FPS, ale wymagający używania mózgu? Ta opcja ze skradaniem wydaje się niesamowita! Powiem więcej, jak dorzucimy do tego otwarty świat, miażdżącą grafikę, i szczegóły, które w mojej opinii, dodają rozgrywce wielką dozę realizmu, to chyba nie pozostaję nic innego, niż zamówić grę już teraz. Trochę taka gra, która łączy w sobie trochę FarCry, trochę Last of Us, musi być hitem.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*