Wirtualna rzeczywistość w biznesie, sztuce, nauce i rozrywce

Reklama

Już w najbliższy czwartek, 17. Listopada, w Warszawskiej Szkole Filmowej i Kinie Elektronik przy ul. Gen. Zajączka 7 odbędzie się impreza VR Warsaw Day 2016. Na całość wydarzenia złożą się konferencja, część wystawiennicza VR Expo, ceremonia przyznania nagród VR Awards oraz afterparty. Teren imprezy otwiera się dla odwiedzających już o godzinie 9:00.

Podczas konferencji praktycy na wdrożonych już przykładach pokażą jak za pomocą wirtualnej rzeczywistości kreuje się zupełnie nową jakość relacji między marką a konsumentem, jak wykorzystywać filmy 360 w marketingu, w jaki sposób VR zmieni pracę agentów nieruchomości, jakie zastosowania mają nowe technologie związane z VR i AR w medycynie, sztuce i rozrywce. Uczestnicy zobaczą m. in.  jak największe sieci handlowe już dziś angażują swoich klientów wykorzystując do tego technologię VR oraz jakie nowe możliwości stwarza ona przed zarządcami przestrzeni komercyjnych. Podczas konferencji zaprezentowane zostaną m. in. case studies marek z grupy LPP, PLAY, Militaria.pl czy Nowy Styl, a udział weźmie ponad 1000 osób, w tym przedstawiciele największych marek, sieci handlowych, biznesów e-commerce, zarządców przestrzeni handlowych, branż turystycznej, motoryzacyjnej czy deweloperskiej, agencji interaktywnych oraz mediów.

W strefie VR Expo swoje rozwiązania w zakresie VR i AR zaprezentuje 40 wystawców. Na ich stoiskach w praktyce będzie można doświadczyć innowacyjnych projektów przygotowanych na wszystkie popularne platformy VR, takie jak Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Samsung Gear czy Google Daydream.

Całość wydarzenia zakończy wieczorne afterparty, które rozpocznie się o 20:00 w klubie Disco:VR przy ul Garażowej w Warszawie.

Organizatorem wydarzenia jest Idea Ahead, wydawca bloga RETAIL360.PL oraz magazynu „PIXEL. KULTURA GIER WIDEO”.

Więcej informacji i rejestracja udziału: http://vrwarsawday.com/
Kontakt: rlapinski@idea-ahead.com

Reklama




Opublikuj komentarz w tym wpisie jako pierwszy. napisany przez "Wirtualna rzeczywistość w biznesie, sztuce, nauce i rozrywce"

Skomentuj artykuł

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.