Dying Light, jak wspominaliśmy pojawi się na rynku światowym w 2014 roku. Klimat utrzymany jest w perspektywie pierwszej osoby. Świat jest rozległy i niebezpieczny, ponieważ fabułę utrzymano w action survival horror.
Główny bohater, przemierzać będzie miejskie obszary w poszukiwaniu zapasów, które pozwolą na zbudowanie broni.
Gdy nadejdzie noc, stanie się zwierzyną na, którą czyhają drapieżcy (epidemia wyzwala w nich większy poziom agresji i niebezpieczeństwa).
[nggallery id=61]
Główne cechy gry:
– Przetrwanie nocy: będzie to trudne, zważywszy na masę przeciwników, którzy tylko zakradają się w zakamarkach;
– Poruszanie się w stylu parkour: zapewni nam łatwe i intuicyjne poruszanie się po zainfekowanym terenie;
– Kwarantanna: ogromna przestrzeń, która pogrążona jest przez chaos;
– Walka wręcz i na odległość: używamy różnorodnego uzbrojenia idealnego w zwarciu, jak noże, kije, siekiery, młoty bojowe i inne, jeszcze bardziej egzotyczne narzędzia zniszczenia;
– Możliwość wybrania stylu gry: mamy do wyboru cztery postaci, które pozwolą nam na dopasowanie się do stylu gry;
– Tworzenie własnej broni: zwykły klucz francuski, możemy owinąć w drut kolczasty, który będzie pod napięciem;
– Doskonała oprawa graficzna i innowacyjna rozgrywka: pierwsza gra stworzona na silniku Chrome Engine 6, który został zbudowany dla nowej generacji konsol i zaawansowanej grafiki DirectX 11 na PC.