Nowe strona internetowa, design opakowań, produkty i wizja stojąca za marką – tak w praktyce prezentują się zmiany w brandzie Mionix. Jak dokładnie wygląda rewolucja w przypadku szwedzkiego producenta?
Szwedzi postanowili dokonać rewolucji wizerunkowej, wychodząc poza wąski krąg geeków i uczynić ze swoich produktów element stylu życia. Mionix chce przy tym, by biurka graczy, artystów i zwykłych użytkowników komputerów stały się znacznie weselszym miejscem.
Realizacji tego celu służy wprowadzenie popularnej myszki Castor w nowych kolorach lukru, lodów, francuskich frytek i rekiniej płetwy, lub klasycznie rzecz ujmując: różowym, turkusowym, żółtym i szarym. Do tego dochodzi standardowy już dla Castora czarny.
To jednak nie koniec niespodzianek, bowiem Mionix ujawnił także, że wkrótce wypuści na rynek zupełną nowość w swojej ofercie: długie podkładki pod nadgarstki, w czterech, wymienionych już, wariantach kolorystycznych (z pominięciem szarego). Dodatkowo każdy z long padów ozdobiony będzie wzorami odpowiadającymi nazwom kolorów. Te same ikony pojawiły się także na odświeżonych opakowaniach do produktów szwedzkiego producenta.
Źródło: Mionix