Motorola organizuje jesienny Roadshow, podczas którego odwiedzi największe galerie handlowe w Polsce, prezentując swoje najnowsze produkty. Wydarzenie to jest pierwszą tego typu inicjatywą marki i ma na celu bezpośrednie dotarcie do klientów w różnych miastach.

Roadshow rozpocznie się 26 września w Galerii Krakowskiej w Krakowie i potrwa do początku grudnia, kończąc się w Galerii Riviera w Gdyni. W trakcie tej trasy strefa Motoroli pojawi się m.in. w takich miastach jak Rzeszów, Wrocław, Łódź, Warszawa, Katowice, Kielce oraz Bydgoszcz. Harmonogram obejmuje kilka dni w każdym z tych miejsc, podczas których odwiedzający będą mogli bliżej poznać ofertę marki.

Harmonogram Roadshow:

  • 26-28 września – Galeria Krakowska, Kraków
  • 3-5 października – Galeria Rzeszów, Rzeszów
  • 10-12 października – Galeria Wroclavia, Wrocław
  • 17-19 października – Manufaktura, Łódź
  • 24-26 października – Złote Tarasy, Warszawa
  • 7-9 listopada – Galeria Katowicka, Katowice
  • 14-16 listopada – Galeria Echo, Kielce
  • 21-23 listopada – Zielone Arkady, Bydgoszcz
  • 28 listopada – 2 grudnia – Galeria Riviera, Gdynia

Na miejscu goście będą mieli okazję przetestować najnowsze smartfony, w tym Motorola Edge 50 Neo, oraz porozmawiać z ekspertami marki. W ramach przygotowanych aktywności, uczestnicy będą mogli zdobyć nagrody, wydrukować pamiątkowe zdjęcie zrobione nowym smartfonem, a także spróbować swoich sił w wyłowieniu gadżetów ze specjalnego automatu. W niektórych galeriach dodatkowo pojawią się atrakcje organizowane przez partnerów handlowych.

Motorola Roadshow to nie tylko okazja do zapoznania się z nowymi technologiami, ale również świetna zabawa z możliwością zdobycia ciekawych nagród.

Arkadiusz Ogończyk

Arkadiusz Ogończyk

Redaktor prowadzący

Baner zgody na pliki cookie od Real Cookie Banner