Marka G4M3R wystartowała z nową kampanią „Follow your game”, której celem jest zerwanie z tradycyjnym wizerunkiem graczy.

Kampania ma na celu pokazanie, że granie to nie tylko forma rozrywki, ale także sposób na rozwijanie różnorodnych pasji i umiejętności. W ramach projektu prezentowane są historie czterech twórców, którzy wykorzystują komputery nie tylko do gamingu, ale także do pracy i kreatywnych przedsięwzięć.

W kampanii udział biorą m.in. animator 3D Dawid Herda (@graffitpl), fotograf Konrad Komorowski (@matkoboska), artystka Sarna (@sarnodzielo), ilustrator Krystian Ścigalski (@whyduck1) oraz designerka Mariia Momotiuk (@mirikama). Każdy z nich zaprezentuje swoją unikalną interpretację logo marki G4M3R, co ma podkreślić wszechstronność komputerów stacjonarnych.

Celem kampanii jest dotarcie nie tylko do graczy, ale także do twórców i artystów, pokazując, że komputery są nieodzownym narzędziem w ich codziennej pracy i pasjach, takich jak fotografia, projektowanie czy tworzenie animacji 3D. Kampania, prowadzona na platformach takich jak Instagram, Facebook, TikTok i YouTube, ma na celu budowanie społeczności kreatywnych osób, które wspierają się nawzajem.

Arkadiusz Ogończyk

Arkadiusz Ogończyk

Redaktor prowadzący

Baner zgody na pliki cookie od Real Cookie Banner