Od momentu powstania Threads, Meta próbowała wykorzystać efekt sieciowy swoich innych platform, takich jak Facebook i Instagram, by pomóc w promocji nowego serwisu. Obecnie firma testuje funkcję, która umożliwi udostępnianie Instagramowych rolek (Reels) bezpośrednio na Threads.
Alessandro Paluzzi, odkrył, że Meta pracuje nad nową opcją w polu do tworzenia postów, która pozwoli użytkownikom wybierać Reels ze swojego konta Instagram i publikować je na Threads. Firma potwierdziła TechCrunch, że testuje tę funkcję.
Paluzzi zauważył, że po naciśnięciu przycisku Instagrama w polu tworzenia postów w Threads pojawi się siatka z postami i Reels z Instagrama, z których użytkownik będzie mógł wybrać te, które chce opublikować na Threads.
Meta promuje swoje serwisy łącząc je w jedną sieć
Na początku tego roku Meta rozpoczęła testowanie funkcji automatycznego cross-postingu z Instagrama na Threads. Firma testowała również podobną funkcję na Facebooku wcześniej w tym roku.
W zeszłym roku, aby zwiększyć zasięg postów z Threads i zachęcić więcej osób do korzystania z nowej sieci społecznościowej, Meta zaczęła pokazywać karuzele postów z Threads na Facebooku i Instagramie. Niektórzy użytkownicy nie byli zadowoleni, że ich posty były sugerowane użytkownikom na Instagramie i Facebooku, dlatego Meta po cichu wprowadziła opcję umożliwiającą rezygnację z programu rekomendacji.