Need for Speed: Rivals – nowe dziecko EA Games dla PC i Konsoli

Need for Speed Rivals, stworzona zostanie przez studio “Ghost” z Gothenburga. Chociaż, to ich debiut, to nie powinniśmy się zamartwiać, ponieważ w ich skład wchodzą giganci z tej branży: Criterion, Playground Games, Dice, Bizzare oraz Jamie Keen, który był głównym projektantem Far Cry 3, czy Watch Dogs.

 

Fabuła gry przeniesie nas do Redview County, gdzie środowisko jest dosyć zróżnicowane i otwarte.

Gracz, będzie mógł wcielić się w stróża prawa lub pasjonata szybkich prędkości. Za osiągnięcia w grze, otrzymamy punkty, które wymienimy później na nowe auto i elementy wyposażenia. Znajdą się ponownie gadżety typu: blokady drogowe, wezwanie na pomoc helikoptera, czy też ładunki EMP.

Oczywiste jest to, że tuningowanie aut, to już tradycja w grze.

[nggallery id=8]

Kilka informacji o silniku gry:

Gra zostanie oparta na silniku Frostbite 3, co pozwoli nam na nowe doznania w rozgrywce. Lepsza dynamika oraz obszerniejszy teren i zmienna pogoda, to z pewnością atuty.

System Autolog zostaje na swoim miejscu, lecz nowością będzie funkcja All-Drive. Funkcja, ta pozwoli nam na łatwiejsze przełączanie się między multiplayer’em a singleplayer’em.

Jakby miało, to wyglądać? Otóż loguje się nasz znajomy, a my będziemy w trybie singleplayer i wtedy system gry automatycznie przełącza naszego znajomego do naszego świata. Atutem produkcji będzie to, że każdy gracz wykonywałby własne misje, więc nie będzie konfliktów interesu. Jednak, gdy zagramy w tą samą misję i nasze drogi zetną się, wtedy przechodzimy w tryb kooperacji. Oznacza to, że wyścig, ucieczka, czy pościg zamieni się w jednolitą rozgrywkę.

 

Nasuwa się pytanie, co z kamerą w Playstation 4, czy Kinect-cie od Xbox’a? Studio Ghost odpowiedziało szybko: „Kiedy grasz w grę wyścigową, to robisz, to we właściwy sposób. Nie wierzę w udawanie trzymania kierownicy trzymając ręce w powietrzu, ani w trzymaniu w dłoniach urządzeń, które nie są optymalne do takiej kontroli. Będziemy wykorzystywać urządzenia peryferyjne, ale to musi mieć sens”.

 

Premiera gry na platformy PC, Xbox i Playstation 3 odbędzie się 19 listopada 2013 roku, natomiast na Xbox One oraz Playstation 4 tuż po  premierach tych konsoli.

Baner zgody na pliki cookie od Real Cookie Banner