Polsko-szwajcarski zespół e-sphere tworzy cyfrowe rozwiązania oparte na platformie SAP Hybris przede wszystkim dla sektora B2B. Do tej pory działał głównie na wymagającym rynku niemieckojęzycznym. Obecnie zamierza również realizować projekty dla polskich marek.
Spółka swoje działania koncentruje przede wszystkim na kompleksowym i holistycznym projektowaniu rozwiązań e-commerce dla B2B. Jest aktywnym graczem na niemieckojęzycznym rynku, gdzie współpracuje m.in. z Elektro-Material i OPO Oeschger, liderami w branży elektrycznej oraz stolarskiej. Doceniając potencjał oraz możliwości biznesowe rodzimego rynku, a także szansę na wykorzystanie dotychczasowego doświadczenia, e-sphere rozpocznie realizować projekty także dla polskich podmiotów.
– Siedziba naszej firmy mieści się zarówno w Zürichu, jak i Wrocławiu, ale przez ostatnie kilka lat koncentrowaliśmy się głównie na współpracy z klientami ze Szwajcarii, Niemiec i Austrii. Obecnie jesteśmy w idealnym momencie rozwoju, posiadamy ugruntowane doświadczenie oraz mocną pozycję na rynku DACH, stąd decyzja o rozszerzeniu działalności na Polskę – mówi Bartosz Forysiak, partner zarządzający w e-sphere.
Team z doświadczeniem
e-sphere jest wiarygodnym i rzetelnym partnerem biznesowym, o czym świadczy współpraca z Elektro-Material, niemiecką marką posiadającą 2100 oddziałów w 35 krajach i zatrudniającą blisko 28 tys. osób
– Dla Elektro-Material przygotowaliśmy rozwiązanie bazujące na SAP Hybris. Poprzedni system, na którym opierał się sklep online został wdrożony w latach 90. i wymagał aktualizacji. Dodatkowym wyzwaniem była różnorodność blisko 250 tys. artykułów dostępnych na stronie. Wdrożenie SAP Hybris zapewniło spójną i sprawną obsługę w całym procesie zakupowym, niezależnie od rodzaju czy ilości kanałów, z których korzysta klient. Zintegrowana platforma pozwoliła także na połączenie informacji o preferencjach użytkowników w jedną spójną bazę danych, co wpłynęło na zwiększenie sprzedaży o 10 proc. – zwraca uwagę przedstawiciel e-sphere.
Hybris – lider rozwiązań B2B
System oparty o technologię SAP Hybris to jeden z najlepszych modeli dedykowanych podmiotom, które cenią sobie funkcjonalność, szybkość i niezawodność.
– SAP Hybris został wyróżniony przez cenione biuro analityczne Gartnera i nic dziwnego. Jest to platforma, która dzięki wbudowanej możliwości indywidualnego projektowania procesów integracyjnych, pomaga rozwijać i integrować rozwiązania dopasowane do specyficznych potrzeb klienta. Wykorzystanie nowoczesnego podejścia omnichannel gwarantuje sprawne przetwarzanie zamówień i wsparcie w generowaniu ruchu na stronie internetowej. Umożliwia także wprowadzenie sklepu na różne rynki dopasowując się do ich specyfiki, jak również zapewnia spójność treści we wszystkich kanałach sprzedaży, co w dużej mierze przyczynia się do budowania lojalności wobec marki. SAP Hybris w szczególności adresowany jest do firm poszukujących najlepszego rozwiązania, które jest wydajne i praktyczne w obsłudze – podkreśla Bartosz Forysiak. Z SAP Hybris korzysta m.in.: Volkswagen, Henkel, Elektrolux czy Nestle.
Według raportu Interaktywnie.com perspektywy rozwoju dla polskiego e-commerce są bardzo optymistyczne. Szacowana przez portal wartość polskiego e-handlu wzrośnie o 23 proc. i może przekroczyć 50 mld złotych. Firmy, które bardzo poważnie myślą o rozwoju powinny pamiętać, że rzetelna praca zespołu, wsparta odpowiednim rozwiązaniem i doświadczeniem jest kluczowa do osiągnięcia sukcesu i wyprzedzenia konkurencji.
Źródło: e-sphere