Vectra zawarła umowę o współpracy z Polskim Związkiem Gimnastycznym (PZG), na mocy której otrzymała tytuł sponsora strategicznego. Jednocześnie, w roli sponsora głównego, będzie wspierała wybrane reprezentantki i reprezentanta kadry narodowej – Lilianę Lewińską i seniorską zbiorówkę w gimnastyce artystycznej oraz Tomasza Le Khaca w gimnastyce sportowej mężczyzn.
Wiodący operator kablowy w Polsce i lider usług telekomunikacyjnych nawiązał współpracę z organizacją non-profit zarządzającą dyscyplinami gimnastycznymi na terenie całego kraju. Vectra i Polski Związek Gimnastyczny wspólnie pragną rozwijać potencjał polskiej gimnastyki oraz popularyzować tę wyjątkową dyscyplinę. W czasach, gdy coraz więcej osób prowadzi siedzący tryb życia, regularne podejmowanie aktywności fizycznej jest szczególnie istotne. Eksperci są zgodni,
że nawet kilkanaście minut ruchu dziennie może mieć pozytywny wpływ nie tylko na nasze samopoczucie, ale i cały organizm.
Sport korzystnie wpływa na ciało i umysł człowieka. Aktywność pozwala nie tylko zachować dobrą kondycję fizyczną, ale także umożliwia rozładowanie stresu. Dzieci i młodzież uprawiając sport uczą się odpowiedzialności, lepszej organizacji czasu, czy strategicznego myślenia. Chcąc propagować zdrowy tryb życia i aktywność ruchową, podjęliśmy strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Gimnastycznym. Wierzymy, że dzięki wsparciu tej pięknej dyscypliny sportu przyczynimy się do jej popularyzacji i rozwoju w Polsce, jednocześnie inspirując młodych ludzi do realizacji sportowych ambicji i marzeń, a wszystkich pozostałych do aktywności. Mam poczucie, że robimy coś ważnego – komentuje Michał Bartkowiak, Prezes Zarządu Vectra S.A.
Sport w Polsce uprawia niewiele dzieci. Dla większości z nich ogranicza się on do zajęć wychowania fizycznego w szkole lub dla przedszkolaków na zajęciach rytmiki. Dlatego cieszymy się, że Vectra chce nas wspierać i zwraca uwagę na to, jak ważny jest ruch w życiu każdego człowieka, i to niezależnie
od wieku. W PZG mocno wierzymy w to, że w ćwiczeniach można znaleźć radość i satysfakcję oraz że są one tak samo ważne jak zdobywanie wiedzy, czy nauka. Dlatego tworzymy niezbędne warunki do rozwoju zainteresowań sportowych młodzieży. Gimnastyka jest naszą pasją, którą chcemy przekazywać dalszym pokoleniom. Jesteśmy przekonani, że z pomocą Vectry nasi podopieczni będą odnosić kolejne sukcesy, a przede wszystkim będą dalej promować zdrowy i aktywny styl życia – mówi Leszek Blanik, Prezes Polskiego Związku Gimnastycznego.
W ramach kontraktu, Vectra uzyskuje prawo do posługiwania się tytułem sponsora strategicznego PZG na zasadzie wyłączności, jak również prawo publikowania informacji i wykorzystywania wizerunku oraz oznaczeń PZG w działalności marketingowej i reklamowej. Operator może również brać aktywny udział w organizowanych przez PZG konferencjach i wydarzeniach.
materiały prasowe / Vectra