Praca w obsłudze klienta zawsze jest wymagająca. Jeśli jednak chodzi o zdalny kontakt, zadanie jest jeszcze trudniejsze – bo wymaga zadbania o mnóstwo czynników dodatkowych. Dlatego praca w call center jest zdecydowanie jedną z tych bardziej stresujących i wymagających doskonałej organizacji. Można jednak łatwo sprawić, że będzie nie tylko mniej stresująca, ale również przyjemniejsza, a do tego – lepiej widziana przez klientów!
Korzystaj z nowych technologii – to się opłaca!
Działy i firmy call center, których praca bazowała tylko na telefonie, dawno już odeszły w zapomnienie. Dziś, aby przetrwać w gąszczu konkurencji, a przy tym pozyskać i zatrzymać klientów swoim profesjonalizmem, potrzebne są nowoczesne rozwiązania, które ułatwią i usprawnią ich pracę. Do takich rozwiązań należą między innymi nowoczesne sprzęty, ale także automatyzacja pracy. Jest to możliwe dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, jakimi są specjalne oprogramowania i platformy stworzone z myślą właśnie o ułatwieniu pracy konsultantów telefonicznych.
Co dają firmie? To realne, namacalne (i przeliczalne!) zmiany. To przede wszystkim oszczędność czasu pracowników, a także odciążenie ich. Mowa o programie Contact Center od Systell (szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: https://systell.pl/aplikacja-systell-contact-center/). W skrócie: to program, dzięki któremu codzienna praca działu konsultantów telefonicznych będzie łatwiejsza i sprawniejsza, a klienci wyraźnie odczują wyższy standard obsługi ze strony firmy.
Nigdy więcej przeoczonych połączeń – oczekujących czy nieodebranych – ani długiego czasu oczekiwania na połączenie. Oprócz tego przepływ informacji między różnymi konsultantami będzie błyskawiczny, bo dostęp do wszystkich danych klienta znajduje się w jednym miejscu.
Kilka słów o programie Contact Center
Program Contact Center to zupełnie nowy poziom obsługi klienta, zarówno w pracy stacjonarnej, jak i zdalnej. Kupując jeden program, zyskujesz długą listę korzyści. To przede wszystkim:
- infolinia
- system ticketowy
- moduł raportowania
- wsparcie techniczne
- dostęp do rozbudowanego CRM
- intuicyjne środowisko pracy
- komunikację omnichannel
- łatwą integrację systemu z innymi systemami, które już masz
- monitorowanie wydajności pracy i rozbudowany system raportowania
- wzrost konwersji aż do 90%
- prawie dwukrotnie większą sprzedaż niż przed wdrożeniem systemu!
Z programu Contact Center korzystają zarówno małe, średnie, jak i duże i znane firmy. Zaufaj doświadczeniu i profesjonalizmowi – tak, jak setki dotychczasowych klientów, którzy po przetestowaniu 14-dniowej wersji próbnej zostali z nami.
Po upływie czasu na poznanie wersji demo możesz łatwo przejść na pełną wersję, wybierając jeden z kilku dostępnych planów: Standard, Professional i Enterprise. Wygodne, comiesięczne płatności można porównać wysokością do abonamentu telefonicznego – są więc niewysokie, a już w podstawowej wersji zyskujesz całkiem sporo możliwości. To przede wszystkim odbieranie i wykonywanie połączeń bezpośrednio ze strony internetowej, wysyłanie i odbieranie wiadomości e-mail z poziomu okna otwartego ticketu, a także dostęp do rozbudowanego systemu CRM – wraz z notatkami, załącznikami, historią komunikacji z klientem, a także zadaniami.
Przekonaj się osobiście, dlaczego tylu klientów wdrożyło to rozwiązanie już na stałe!