Audictus to zupełnie nowy brand, który za cel postawił sobie zawojowanie rynku słuchawek. Marce przyświeca hasło „Audicted to… music”, zaś jej produkty skierowane są do osób, którym muzyka towarzyszy przez większą część dnia.
Linia CITY SOUL to trzy modele słuchawek nausznych stworzonych z myślą o wykonywaniu codziennych zadań. Dzięki obracanym nausznikom słuchając muzyki w pracy można zachowywać podzielną uwagę, natomiast składana konstrukcja i wytrzymały pokrowiec zabezpieczą produkt w czasie podróży. W zależności od potrzeb, użytkownik może wybrać różniące się atrybutami i funkcjami modele: Achiever, Creator lub Dreamer.
Dla osób aktywnych Audictus przygotował modele słuchawek dousznych z linii ACTIVE. Dwa z nich – Adrenaline i Endorphine, dzięki systemowi Bluetooth 4.1, nie krępują ruchów i przez to idealnie nadają się do słuchania muzyki podczas uprawiania sportu. Model Explorer ze względu na swoją trwałość sprawdzi się w czasie podróży.
Ceny słuchawek Audictus zaczynają się od ok. 70 zł.
Źródło: Audictus