Już 80% nowo budowanych 4 i 5 gwiazdkowych hoteli w Polsce wybiera iLumio – system nowoczesnej obsługi gości hotelowych stworzony przez małopolska firmę Software Mind, która należy do Grupy Wind Mobile. Na iLumio postawiła też sieć Hilton, która wdroży system w 235 pokojach krakowskiego hotelu Hilton Double Tree.
To trzeci z kolei hotel amerykańskiej sieci, który zastosuje iLumio. Hilton nie jest jedynym gigantem, który korzysta z systemu. Rozwiązanie wdrożyły też hotele sieci Holiday Inn, Puro czy Best Western, a niebawem wdrożony zostanie w nowych obiektach sieci Zdrojowa Hotels – Baltic Park Molo w Świnoujściu i Diune Hotel***** & Resort w Kołobrzegu, a także w Pałacu na Wodzie znajdującym się niedaleko Zielonej Góry.
iLumio pozwala gościom hotelowym korzystać z multimedialnego systemu rozrywki i na bieżąco sprawdzać interesujące ich informacje – poczynając od rachunku hotelowego, po rozkład lotów, czy aktualną pogodę. Dodatkowo za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej goście mogą korzystać z internetu, telewizji HD na swoich smartfonach, a także sterować automatyką pokoju – w tym regulować oświetlenie, czy obsługiwać urządzenia multimedialne. iLumio pozwala również na zamawianie usług hotelowych oraz posiłków do pokoju, bądź rezerwowanie stolika w restauracji hotelowej.
„Nasz system jest odpowiedzią na nowoczesne trendy jakie obecnie obserwujemy w branży hotelarskiej. Nieustanie rozbudowujemy nasz produkt tak, aby gość hotelowy mógł cieszyć się komfortem użytkowania i nie tracił czasu na zbędne działania. Dlatego pracujemy już nad ulepszeniami systemu, które wykraczają poza standardy bookingu. iLumio umożliwi rezerwacją konkretnego, ulubionego pokoju, a dzięki nowoczesnym rozwiązaniom z zastosowaniem smartfona będziemy mogli skorzystać z „self check-in”, a nasz telefon posłuży za cyfrowy klucz. iLumio wdrożyły już takie sieci jak Hilton, Best Western, Puro, czy Holiday Inn, a obecnie prowadzimy rozmowy z hotelami w Niemczech czy Dubaju. Ekspansja na kolejne, perspektywiczne rynki wzmocni naszą pozycję i przyczyni się do znacznego rozwoju całej Grupy Wind Mobile” – mówi Rafał Styczeń, Prezes Zarządu Grupy Wind Mobile.
Grupa Wind Mobile tylko w pierwszym kwartale tego roku zakontraktowała blisko 2000 pokoi, co stanowi kilkukrotny wzrost względem tego samego okresu w zeszłym roku. Obecnie z iLumio korzysta już ponad 10 000 tysięcy pokoi, a według szacunków w 2015 roku z systemem będzie miało kontakt ponad milion osób. iLumio powstało z myślą o branży hotelarskiej jednak jego potencjał bardzo szybko dostrzeżono równie w branży turystycznej czy medycznej. Korzystają z niego również stadiony, w tym Stadion Miejski we Wrocławiu oraz Arena Lublin, a także obiekty kultury, takie jak Teatr Wielki Opera Narodowa w Warszawie. Wkrótce system również będzie dostępny dla odwiedzających Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu.
„iLumio dzięki swojej uniwersalności w dostosowaniu do potrzeb nowoczesnej obsługi klientów i prezentacji treści multimedialnych może być wykorzystywany właściwie w każdej branży. System zawitał już do dwóch szpitali – w Krakowie i Wrocławiu – a obecnie szykujemy się do wdrożenia w dwóch kolejnych dużych placówkach medycznych, które chcą zwiększyć pacjentom komfort pobytu, a personelowi ułatwić pracę i pozwolić na ulepszenie przepływu informacji” – dodaje Justyna Michalczyk, Dyrektor Zarządzający iLumio w Grupie Wind Mobile.
Źródło: iLumio