NAVITEL Poland zapowiada, iż od nowego roku powoła do życia nowy oddział swojej firmy w Niemczech, który będzie podlegał pod warszawskie biuro, wyznaczone jako siedziba Zarządu na cały region CEE.
– Prawda jest taka, że nie można określać się europejskim brandem nie podbijając wcześniej niemieckiego rynku, liczącego przeszło 80 milionów konsumentów. To dla nas naturalny kierunek ekspansji, która jak pragnę podkreślić, zarządzana będzie z Warszawy. W strukturze firmy NAVITEL pełnię obecnie funkcję CEO na całą Europę, dlatego lokalni managerowie będą raportować bezpośrednio do mnie. Rynek niemiecki jest być może bardziej wymagający niż nasz rodzimy, ale uważamy że jest tam miejsce dla kolejnej marki nawigacyjnej, zwłaszcza że nasze rozwiązania stanowiące wartość dodaną do urządzeń będą płynnie współpracować z istniejącą już infrastrukturą drogową i systemową – podkreśla Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL EUROPE.
Obecnie trwają rozmowy z osobami typowanymi do objęcia funkcji General Managera niemieckiej filii NAVITEL. Firma wysyła też klarowny przekaz, iż będzie szukać wysokiej klasy specjalistów, którym powierzy misję budowania struktur sprzedażowych na zachodnich rynkach.
W ramach ciekawostki przedstawiciele NAVITEL zdradzają, iż wszystkie modele nawigacji dedykowane na rynek niemiecki będą obsługiwały usługę TMC (Traffic Message Channel), która w trybie rzeczywistym dostarcza kierującym precyzyjnych danych o ruchu drogowym z wykorzystaniem zakodowanych fal FM-RDS.
Źródło: NAVITEL