Obduction – cena wersji pudełkowej i pierwszy zwiastun

Obduction to najnowszy projekt amerykańskiego studia, założonego przez braci Randa i Robyna Millerów, który trafi do Polski, dzięki firmie Techland. Największymi hitami tej firmy są kultowe przygodówki – Myst i Riven. Gra wideo jest duchowym spadkobiercą produkcji, które pokochali gracze na całym świecie.

„Myst i Riven, które ukazały się kolejno w 1993 i 1997 roku sprzedały się łącznie w 12 milionach egzemplarzy, co czyni je najlepiej sprzedającymi się grami poprzedniego millenium. Mistrzowie gatunku, powracający do swych korzeni przy Obduction, to wielka atrakcja, której nie może przegapić żaden gracz” – mówi Tomasz Gawlikowski, Dyrektor Marketingu i PR Wydawnictwa Techland.

Pierwszy zwiastun.

O fabule.

Porywająca historia w grze rozpoczyna się w momencie, gdy gracz zostaje uprowadzony przez nieznaną mu siłę. Trafia do tajemniczego świata. Gracz, aby poznać jego naturę, będzie musiał rozwiązać szereg zagadek oraz sprostać licznym wyzwaniom. Świat gry z jednej strony może pochwalić się fantastycznymi krajobrazami i niesamowitą, nieziemską architekturą, z drugiej – jest niezwykle realistyczny i przede wszystkim wciągający. Obduction zostało sfinansowane na Kickstarterze, gdzie ponad 22 tysiące graczy wpłaciło na realizację projektu ponad 1,3 miliona dolarów.

Pudełkowa edycja Obduction, z kinową lokalizacją, pojawi się na rynku 5 sierpnia w sugerowanej cenie 69,90 zł.

Źródło: Techland

Baner zgody na pliki cookie od Real Cookie Banner