Pomimo braku wsparcia technicznego w Polsce, Palit stworzył miejsce gdzie fani mogą się wymieniać doświadczeniami i uzyskać poradę w sprawie kart graficznych i ich użytkowania.
Najbliższy punkt serwisowy Palita znajduje się w Niemczech, który obsługuje także wszelkie kwestie związane z kartami oraz zapytania. Najwięcej wiadomości użytkownicy przesyłają przez portal Facebook, gdzie Palit prowadzi komunikację. Aby ułatwić kontakt oraz skrócić czas odpowiedzi z centrali, Palit w porozumieniu z Extreme Hardware stworzył grupę na platformie Facebook, gdzie można o wszystko pytać ale także pochwalić się własnymi osiągnięciami.
Nie zamyka to drogi dla innych specjalistów w tej dziedzinie, więc jeśli jesteś pasjonatem świata gier, sprzętu i lubisz kolor „zielony” to koniecznie dołącz do grupy Palit Gaming! To idealnie miejsce również dla tych, którzy dopiero planują zakup, podkręcenie, bądź upgrade swojej karty. Eksperci z EH służą radą i pomocą! 😉