W grudniu na polski rynek wejdzie RAVCORE, nowa marka gamingowa. W ofercie firmy znajdą się myszy, klawiatury, słuchawki, głośniki, podkładki, a także komponenty ATX (obudowy i zasilacze). Logo firmy symbolizuje trzy kruki, połączone w jedność. Ich wspólne działanie pozwala uzyskać lepszy wynik niż suma osiągnięć każdego z osobna. Stanowi to analogię do produktów RAVCORE, które wzajemnie się uzupełniają i tworzą kompletny arsenał gracza komputerowego.
„RAVCORE to nowa jakość na polskim rynku gamingowym. Jestem przekonany, że gracze, którzy zdecydują się na zakup sprzętu RAVCORE nie będą rozczarowani i pozwoli im on osiągać oczekiwane wyniki w świecie wirtualnych rozgrywek” – mówi Artur Zaborowski, Marketing Manager marki RAVCORE.
Gracze będą mogli wybierać spośród czterech modeli myszy i klawiatur, trzech modeli słuchawek i podkładek oraz dwóch rodzajów obudów. Na rynek trafi również 750W zasilacz gamingowy sygnowany certyfikatem 80 PLUS Gold.
Źródło: RAVCORE