Od marca w bogatej ofercie wiodącego dystrybutora IT i elektroniki konsumenckiej, firmie Nelro Data S.A., zadebiutuje uznana marka telewizorów Skyworth. Początkowo spółka zaoferuje swoim klientom 14 modeli, w tym flagowy model zaprojektowany w technologii OLED z głośnikami znanej audiofilom firmy JBL. Od maja zaś portfolio powiększy się do aż 25 modeli, reprezentujących trzy linie produktowe.
– Rynek telewizorów w Polsce jest podzielony między dwóch wiodących graczy, którzy jednak za swoje wyroby karzą sobie słono płacić, niezależnie od segmentu cenowego. Chcemy powalczyć o klienta, który szuka nieco korzystniejszych ofert zakupu, ale nie rezygnuje przy tym z wysokiej jakości produktu. Niebawem telewizory Skyworth pojawią się na półkach wiodących sklepów z elektroniką oraz w ofertach ich online’owych odpowiedników – mówi Marcin Urbaniak, Product Manager marki Skyworth w firmie Nelro Data SA.
Firma Skyworth została założona w 1988 roku. Jej siedziba znajduje się w Shenzhen Hi-Tech Industrial Park, który uznawany jest za odpowiednik „Doliny Krzemowej”. Obecnie spółka zatrudnia 40.000 pracowników. Logo marki Skyworth sygnuje wysokiej jakości produkty elektroniki użytkowej, inteligentne telewizory, klimatyzatory, małe i duże AGD, urządzenia wyświetlające, systemy komunikacji sieciowej, półprzewodniki, oświetlenie LED i wiele innych. W 2016 roku firma znalazła się na 13 miejscu rankingu prezentującego największych producentów elektroniki w Chinach i w drugiej setce największych chińskich przedsiębiorstw. Skyworth to obecnie piąty co do wielkości dostawca telewizorów na świecie. Firma jest także liderem w dziedzinie innowacji, ponieważ należy do niej aż 3920 patentów. Skyworth posiada biura w 11 krajach, prowadzi też sprzedaż za pośrednictwem 38 punktów handlowych. Wyłącznym importerem rozwiązań Skyworth w Polsce jest firma Nelro Data SA.
Źródło: Nelro Data