Szantaż użytkownika YouTube przez firmę Samsung, który ujawnił dokument zawierający kontrowersyjną treść nie był dobrym pomysłem. Użytkownik GhostlyRich zamieścił dwa pliki wideo, które przedstawiały następująco:
[youtube id=”dc4duKuPrQ0″ width=”600″ height=”350″]
– Pierwszy film dotyczył samozapłonu Samsunga Galaxy S4, gdzie znaczna część płytki w okolicach gniazdka ładowania została spalona. Po dyskusji z firmą Samsung, użytkownik otrzymał „żądania”, które miał wypełnić, by firma pofatygowała się naprawić smartfon.
– Drugi film przedstawia list, który otrzymał klient i zawiera powyższe żądania. W zamian za usunięcie pliku wideo z serwisu YouTube, GhostlyRich otrzyma naprawiony produkt.
Na szczęście internauta nie wymiękł i cała sprawa zakończyła się wielką porażką i teraz Samsung teraz może mieć spore problemy.
[youtube id=”2QHd-_qncEU” width=”600″ height=”350″]
Czy było to rozsądne działanie ze strony producenta?
Źródło: google,24.pl