Reklamy pop-up cieszą się złą sławą po dziś dzień, a powstały w latach 1994 – 1999 dla firmy, która chciała sprzedawać treści oraz usługi dla absolwentów. Twórca wyskakujących okienek Ethan Zuckerman, bo o nim mowa – okazał skruchę i przeprasza internautów za swój „niechlubny” wynalazek. W ramach przeprosin nawołuje on użytkowników do oczyszczenia sieci internetowej z reklam.

sp2_pop1

Z doświadczenia wiemy, że oczyszczenie nie jest możliwe z prostego powodu. Po co niszczyć coś, co przynosi łatwy zysk?

Źródło: SlashGear

http://tradepipes.ru/otkrit-raschetniy-schet-onlayn-1.phparacer.mobitopodпродвижениекак скачать видео с вконтакте на айпадскачать программу для взлома паролей skypecasino slots online free bonus rounds

Przez PCElite.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Verified by MonsterInsights