Navitel Poland nawiązało szeroko zakrojoną współpracę z największym polskim serwisem zakupowym umożliwiającym porównanie sklepowych ofert – Ceneo.pl. NAVITEL będzie miał w serwisie własną strefę marki, a jego produkty będą dodatkowo eksponowane w różnych formatach reklamowych, online, a także offline (np. gazetki reklamowe). Na każdym pudełku z urządzeniem NAVITEL pojawi się też znaczek rekomendacji z logotypem Ceneo.pl
– Jesteśmy świadomi sposobów i kryteriów, w jaki nowocześni konsumenci dokonują swoich zakupowych wyborów, dlatego zdecydowaliśmy się na ścisłą współpracę z Ceneo.pl. Większość z nas chcąc wyszukać najkorzystniejszą dla siebie propozycję posługuje się właśnie tym serwisem, porównując nie tylko ceny, ale także warunki dostawy i rekomendacje ekspertów i innych użytkowników. Dzięki współpracy z Ceneo.pl nasze produkty będą wyeksponowane nie tylko reklamowo, ale także od strony merytorycznej: rzetelny opis funkcji pomoże w wyborze optymalnego urządzenia w najkorzystniejszej na rynku ofercie – wyjaśnia Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL Poland.
Na mocy umowy z serwisem, do końca bieżącego roku zostanie zbudowana strefa marki NAVITEL w obrębie platformy Ceneo.pl. Produkty będą pogrupowane według kilku kategorii: Akcesoria GPS -> Nawigacje samochodowe oraz Motocyklowe. Dzięki wysokim ocenom internautów Ceneo.pl przyznało też specjalny znaczek rekomendujący zakup produktów NAVITEL. Będzie on widoczny na pudełkach wszystkich dostępnych w ofercie urządzeń. Ponadto promocyjne oferty będzie można znaleźć w postaci dużych formatów reklamowych w gazetkach drukowanych dostarczanych bezpośrednio do skrzynek pocztowych mieszkańców największych miast w Polsce. Dodatkowym i równie istotnym aspektem współpracy będzie warstwa merytoryczna – w serwisach http://ekspert.ceneo.pl oraz http://www.ceneo.pl/lp/Artykuly zainteresowani zakupem klienci będą mogli przeczytać recenzje sprzętu i szczegółowe opisy funkcjonalności. NAVITEL będzie także widoczny w social mediach związanych z domeną Ceneo.pl.
Źródło: NAVITEL