Navitel Poland wraz z wydawcą Gazety Wyborczej, przygotowała specjalną promocję, która polega na możliwości zakupu nawigacji samochodowej C200 w atrakcyjnej cenie 199.99 zł w sieci sklepów Carrefour. Klienci tej sieci oszczędzają zatem co najmniej 100 zł, gdyż normalna rynkowa cena odpowiednika tego urządzenia to 299-349 zł. Warunkiem zakupu modelu C200 w promocyjnej cenie jest zebranie 7 kuponów rabatowych dostępnych w każdym wydaniu Gazety Wyborczej począwszy od 8 lipca.
– Pracuję w handlu od wielu lat i wiem, że hasło promocja jest największym magnesem sprzedażowym, zwłaszcza jeśli jest to przemyślana i korzystna dla klienta końcowego akcja. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy dwóch znanych na rynku partnerów – sieć sklepów wielkopowierzchniowych Carrefour, dla której przygotowaliśmy na wyłączność dedykowane urządzenie NAVITEL C200 oraz wydawcę Gazety Wyborczej, w której czytelnicy mogą odnaleźć kupony rabatowe. Po zgromadzeniu siedmiu kuponów mogą oni skorzystać z promocyjnej ceny zakupu w każdym markecie Carrefour na terenie kraju – objaśnia Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL EUROPE. Akcja startuje w piątek 8 lipca z pierwszym kuponem i specjalną kartą do kolekcjonowania dołączoną do wydania Gazety Wyborczej.
Coś o nawigacji…
Czym charakteryzuje się nawigacja NAVITEL C200? Przede wszystkim czytelnym, dotykowym wyświetlaczem o przekątnej 5-cali, który można obsługiwać także rysikiem. W pamięci urządzenia zapisano mapy 45 krajów całej Europy, w tym oczywiście Polski. Producent zapewnia dożywotnią aktualizację map wszystkich tych państw w trybie 4 dużych upgrade’ów rocznie. Oprogramowanie NAVITEL to również zawsze aktualna baza punktów POI, stacjonarnych fotoradarów i pomiarowych odcinków prędkości, a także widok budynków 3D i wiele innych udogodnień, jak choćby asystent pasa ruchu. W zestawie z nawigacją klienci otrzymają praktyczne i eleganckie etui.
Kupony rabatowe można znaleźć w każdym wydaniu Gazety Wyborczej począwszy od 8 lipca, a już od 15 lipca dokonać promocyjnego zakupu urządzenia C200 we wszystkich sklepach sieci Carrefour.
Źródło: Navitel