Wiele serwisów społecznościowych z całą pewnością z zazdroszczą sukcesu, jaki odniósł Facebook. Przynajmniej jeśli chodzi o jeden z najważniejszych dla oceny serwisu społecznościowego wskaźników, czyli liczbę użytkowników, wyniki finansowe wyglądają z goła inaczej. Jak wygląda przewaga Facebooka na tle konkurencji?
Jednym słowem, zatrważająco, jak sugerują wyniki drugi w zestawieniu Google+ uzyskał o połowę niższą notę. Stosowne zestawienie przygotował serwis Statista. Okazuje się, że z Facebooka aktywnie korzysta już ponad połowa, a dokładnie 51%, internautów na całym świecie. Drugi w kolejności wspomniany już Google+ może pochwalić się wynikiem rzędu 26% wszystkich internautów. Pierwszą czwórkę zamykają YouTube i Twitter. Natomiast pozostałe miejsca należą do serwisów społecznościowych z Chin. Poniżej przedstawiamy szczegółowe zestawienie:
żródło: Statista