Drugi sezon Predator Games wystartował, w jeszcze większej skali. W tegorocznej edycji mistrzostw esportowych mogą wziąć udział zarówno szkoły podstawowe, jak i średnie, co pozwala na lepsze dostosowanie rywalizacji do wieku i umiejętności uczestników.
Predator Games to projekt, który łączy esportową rywalizację z edukacją. Uczniowie rywalizują w popularnych grach komputerowych, takich jak Counter Strike, League of Legends, Rocket League, Szachy oraz Fortnite, rozwijając przy tym umiejętności takie jak praca zespołowa, strategiczne myślenie i szybkie podejmowanie decyzji. Głównym celem projektu jest nie tylko sportowa rywalizacja, ale także wspieranie talentów młodzieży i uświadamianie dorosłym, jak pozytywnie gry komputerowe wpływają na rozwój.
W drugim sezonie do rozgrywek dołączy ponad 4000 szkół, a liczba uczestników ma sięgnąć 57 tysięcy uczniów. Pula nagród wynosząca 1 milion złotych sprawia, że Predator Games staje się jednym z największych wydarzeń esportowych na europejskiej scenie szkolnej. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem „Legendy rodzą się w szkole”, co podkreśla znaczenie edukacji w rozwoju młodych talentów.
Partnerami projektu są znane marki, takie jak Media Expert, Microsoft, Intel oraz Grześki. Predator Games cieszy się również wsparciem mediów – patronat objęły m.in. Eska, Onet i Przegląd Sportowy. Projekt został także objęty honorowym patronatem Ministra Edukacji Narodowej.
Oprócz emocjonującej rywalizacji, Predator Games oferuje również bogaty program edukacyjny. Uczniowie i nauczyciele będą mieli dostęp do materiałów edukacyjnych w formie tekstów i wideo, które poszerzą wiedzę na temat esportu oraz pomogą w rozwijaniu umiejętności.
Szkoły mogą rejestrować się do udziału w turnieju na stronie www.predatorgames.pl do 7 października 2024 roku. Najlepsze drużyny spotkają się w finałach LAN-owych, które odbędą się w styczniu 2025 roku.