Ubisoft ogłosił istotne zmiany w grze Star Wars Outlaws. W ramach aktualizacji 1.4.0, która zostanie wydana 21 listopada (czyli dzisiaj), niemal całkowicie usunięte zostaną wymagania dotyczące „wymuszonego skradania”. Gracze będą mieli większą swobodę w podejściu do misji, co ma uczynić grę bardziej atrakcyjną i przystępną.
Nowy dyrektor kreatywny gry, Drew Rechner, wyjaśnił, że wymóg unikania wykrycia w misjach był często postrzegany jako frustrujący i niesprawiedliwy, zwłaszcza w połączeniu z nieprzewidywalnymi i niespójnymi mechanikami skradania. W związku z tym zdecydowano się usunąć konieczność skradania z niemal wszystkich misji.
Skradanie może być najbardziej efektywnym podejściem w niektórych zadaniach, jednak gracze, którzy zostaną wykryci, będą mogli przejść do otwartej walki, zamiast powracać do poprzedniego punktu kontrolnego.
„To nasz pierwszy krok w kierunku rozszerzenia możliwości wyboru gracza” – powiedział Rechner. „Wiemy, że wielu z was lubi styl skradankowy, dlatego zachowaliśmy tę możliwość, ale chcieliśmy także dać wam wolność wyboru. Możecie skradać się, atakować od razu lub – co jest moim ulubionym podejściem – skradzać się, aż zostaniecie wykryci, a potem rozpocząć walkę.”
Aktualizacja 1.4.0 obejmie również znaczące poprawki w mechanikach walki i sterowania, a wraz z jej premierą Star Wars Outlaws zadebiutuje na platformie Steam. Ubisoft liczy, że zmiany sprawią, że gra lepiej spełni oczekiwania graczy.