Ubisoft ogłosił istotne zmiany w grze Star Wars Outlaws. W ramach aktualizacji 1.4.0, która zostanie wydana 21 listopada (czyli dzisiaj), niemal całkowicie usunięte zostaną wymagania dotyczące „wymuszonego skradania”. Gracze będą mieli większą swobodę w podejściu do misji, co ma uczynić grę bardziej atrakcyjną i przystępną.

Nowy dyrektor kreatywny gry, Drew Rechner, wyjaśnił, że wymóg unikania wykrycia w misjach był często postrzegany jako frustrujący i niesprawiedliwy, zwłaszcza w połączeniu z nieprzewidywalnymi i niespójnymi mechanikami skradania. W związku z tym zdecydowano się usunąć konieczność skradania z niemal wszystkich misji.

Skradanie może być najbardziej efektywnym podejściem w niektórych zadaniach, jednak gracze, którzy zostaną wykryci, będą mogli przejść do otwartej walki, zamiast powracać do poprzedniego punktu kontrolnego.

„To nasz pierwszy krok w kierunku rozszerzenia możliwości wyboru gracza” – powiedział Rechner. „Wiemy, że wielu z was lubi styl skradankowy, dlatego zachowaliśmy tę możliwość, ale chcieliśmy także dać wam wolność wyboru. Możecie skradać się, atakować od razu lub – co jest moim ulubionym podejściem – skradzać się, aż zostaniecie wykryci, a potem rozpocząć walkę.”

Aktualizacja 1.4.0 obejmie również znaczące poprawki w mechanikach walki i sterowania, a wraz z jej premierą Star Wars Outlaws zadebiutuje na platformie Steam. Ubisoft liczy, że zmiany sprawią, że gra lepiej spełni oczekiwania graczy.

Arkadiusz Ogończyk

Arkadiusz Ogończyk

Redaktor prowadzący

Baner zgody na pliki cookie od Real Cookie Banner