Pośród szeregu usprawnień wprowadzanych wraz z Data Pack, na czoło listy zmian wysuwa się 100 nowych i poprawionych twarzy piłkarzy. To rezultat wykorzystania przez Konami innowacyjnej technologii skanu 3D, dzięki której odwzorowano graczy w najdrobniejszych detalach, wliczając w to tatuaże czy sposób w jaki „leży” na nich piłkarski strój.
Data Pack 1 to również nowe stroje niektórych zespołów z rozgrywek Ligi Mistrzów (m.in. Atletico Madryt, AS Roma) i nowe pary wirtualnych, piłkarskich butów. Dodano także ulepszone przerywniki w trybie Master League, takie jak pomeczowe wywiady z piłkarzami. Konami już pracuje nad kolejnymi poprawkami i na połowę listopada planowany jest Data Pack 2. Szczegóły zawartości poznamy wkrótce.
Ponadto Konami podpisało nową umowę licencyjną z zespołem AC Milan, na mocy której w serii PES pojawi się najwierniej odwzorowana, wirtualna drużyna „Rossonerich”.
PES 2018 dostępny jest na rynku od 14 września. Produkcja ukazała się na PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox Ona, Xbox 360 oraz komputery PC.
Źródło: Techland