IT.integro wdrożyło system dla sprzedaży detalicznej w firmie fashion – Orbico

Poznańska firma technologiczna IT.integro od blisko 30 lat zajmuje się wdrożeniami systemu ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central w skali krajowej i globalnej. W niedawnym czasie spółka miała okazję zakończyć projekt dla Orbico – międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży fashion. Sklepy należące do Orbico od lat użytkowały poprzednika systemu Dynamics 365 Business Central – Dynamics NAV. W ramach projektu wdrożeniowego, spółka zwiększyła możliwości oprogramowania dzięki kompatybilnemu rozwiązaniu dedykowanemu sprzedaży detalicznej – LS NAV. Do jakich zmian to doprowadziło?

Jakie były cele projektu?

Wdrożenie LS NAV (systemu należącego do LS Retail) przeprowadzono dla kilku lokalizacji na terenie różnych krajów – sklepów Converse, sklepów multibrandowych i warszawskiego sklepu Chanel. Oferta marek objętych projektem dotyczyła przede wszystkim odzieży i obuwia sportowego. Wprowadzane rozwiązanie musiało wspierać firmę w obsłudze asortymentu szerokiego pod kątem wariantów kolorystycznych i rozmiarów. By to osiągnąć, zespół IT.integro wdrożył rozbudowane macierze rozmiarów w aplikacji Master Data Management System. Jest ona dedykowana zarządzaniu danymi centralnymi. Ten krok projektu umożliwił sklepom stacjonarnym i e-commerce łatwe zarządzanie zarówno artykułami, jak również cennikami.

Wzrost znaczenia customer experience

Implementacja oprogramowania LS NAV miała posłużyć firmie Orbico do zwiększenia wydajności pracy sprzedawców i poprawy jakości customer experience. Projekt wyposażył personel m.in. w funkcjonalności systemu dedykowane obsłudze POS, integrację z drukarką fiskalną, funkcje standardowego zamknięcia dnia i zarządzania sklepowymi magazynami.

W niektórych lokalizacjach eksperci IT.integro zaimplementowali także funkcje wspomagające strategie up-selling – rabatowania i konfigurowania promocji. Jak stwierdził Managing Director Orbico, Eddy Malky, wprowadzenie systemu LS NAV pozwoliło firmie na lepsze śledzenie codziennej sprzedaży i marż. Rozwiązanie jest również pomocne w podejmowaniu decyzji biznesowych związanych z rabatami i promocjami.

Pierwsze pozytywne zmiany

Firmie Orbico od początku zależało na tym, by implementowany system do zarządzania handlem był wszechstronny. Tzn. wyposażony w szeroki zakres funkcjonalności, konfigurowalny według indywidualnych potrzeb sklepów oraz pozwalający na integrację z innymi rozwiązaniami IT. Jednymi z pierwszych korzyści, jakie odnotowała już u siebie spółka są:

  • większa wydajność personelu w powtarzanych na co dzień zadaniach;
  • redukcja czasu przetwarzania zamówień;
  • ułatwione zarządzanie łańcuchem dostaw i magazynami.

LS Retail w odpowiedzi na potrzeby handlu detalicznego

IT.integro od lat zajmuje się wdrożeniami rozwiązań dla detalistów. LS Retail to kompletny systemu typu „all-in-one”, który zintegrowany jest z oprogramowaniem do zarządzania przedsiębiorstwem Microsoft Dynamics 365 Business Central. Aplikacje LS Retail tworzą spójną platformę służącą do koordynowania m.in. POS, procesów finansowych, magazynów, operacji sklepowych i dostaw.

Baner zgody na pliki cookie od Real Cookie Banner