Firma Plantronics poinformowała, iż nowym wiceprezesem i dyrektorem zarządzającym w regionie Europy i Afryki został Paul Clark. Poprzednio pan Clark odpowiadał za wyniki firmy w Północnej i Wschodniej Europie, Rosji i Subsaharyjskiej Afryce. Od 1 kwietnia zastąpi Philipa Vanhoutte, związanego z marką Plantronics od 12 lat.
“Paul ma ogromną wiedzę o naszym biznesie, klientach i partnerach, a jego umiejętność współpracy na szczeblu globalnym predestynują go do wyniesienia naszej organizacji na wyższy poziom” ocenia Ken Kannappan, prezes i CEO Plantronics. “Jest idealnym kontynuatorem osiągnięć Philipa i osobą, która zapewni marce przywództwo w Europie i Afryce.”
“Przez lata marka Plantronics wprowadziła na rynek wiele innowacji budując reputację organizacji silnie zorientowanej na dostarczanie wysokiej jakości rozwiązań partnerom i klientom,” powiedział pan Clark. “Wraz z nieubłaganym rozwojem zawodowej i personalnej komunikacji mamy coraz mniej czasu, dlatego wielką przyjemnością jest dostarczanie ludziom rozwiązań poprawiających jakość ich sfery komunikacyjnej .”
Pan Clark zaczął pracę w firmie Plantronics w roku 1994 i został awansowany na dyrektora zarządzającego w regionie EMEA. W czasie piastowania tego stanowiska marka Plantronics osiągnęła wzrost sprzedaży, implementując pierwszy w tym segmencie międzynarodowy program dla resellerów, który napędził biznes w regionie. Pan Clark odpowiadał też za wdrożenie program Plantronics Connect Partner w Rosji i Wschodniej Europie. Ponadto, zajmował szereg stanowisk kierowniczych w sprzedaży, zarządzaniu produktami w obszarze marketingu oraz małych i średnich przedsiębiorstw.
PlantronicsPan Clark posiada dyplom z zakresu inżynierii elektronicznej oraz administracji biznesowej, zdobyte na uniwersytecie Durham. Dodatkowo studiował strategiczne zarządzanie marketingowe na uczelni Harvard Business School.
Źródło: Plantronics