GSC World odsłania karty i prezentuje długi gameplay z gry S.T.A.L.K.E.R. 2, jak również ujawnia sporo nowych informacji o grze. Ma to być największy projekt w historii postapokaliptycznej serii oraz samego studia.

S.T.A.L.K.E.R. 2 został pokazany na trwającym przeszło 30-minut wideo, w którym twórcy prezentują jedną z misji i jednocześnie ujawniają kolejne detale swojego tytułu. Widać, że jest to projekt o ogromnej, niespotykanej dotychczas dla ukraińskiego studia deweloperskiego skali. Oczywiście pomaga w tym zaawansowany silnik Unreal Engine 5. W grze wracamy do doskonale znanej fanom marki Zony, aczkolwiek jak podkreślono pojawią się lokacje, których zabrakło w oryginalnej trylogii.

 

 

 

Sam świat ma być zauważalnie większy, tak samo jak swoboda jego eksploracji. Strzelanka da graczom niemal całkowitą dowolność w tym, gdzie pójdą, co zrobią i w jaki sposób wykonają zadania. Oczywiście jakaś granica zostanie postawiona.

Sprawi to, że opowieść będzie można przejść na różne sposoby. Podczas przygody spotkamy różne postacie czy wykonamy inne zadania. Według twórców, jedno przejście S.T.A.L.K.E.R. 2 nie wystarczy, aby zobaczyć wszystko, co ma do zaoferowania.

Podobną różnorodność zauważymy w broni (dostępnych będzie 35 typów broni). Pojawi się też opcja modyfikowania oręża.

Stalker 2 zadebiutuje 20 listopada 2024 roku na PC oraz Xbox Series X/S. Pojawi się też w Game Pass. Warto wspomnieć, iż produkcja powinna wylądował na półkach sklepowych wraz z początkiem września, aczkolwiek doszło do kolejnego opóźnienia premiery.

Baner zgody na pliki cookie od Real Cookie Banner