Konfiguracja.
Konfiguracja aplikacji przebiega bardzo sprawnie, chociaż na początku mieliśmy problemy. Producent na swojej stronie podaje rozbieżne informacje co do dedykowanej aplikacji. Jest to aplikacji “IP6Camera” lub “IP11Camera” jednak poprawną aplikacją jest “IP116 Camera” czyli taka jak model kamery.
Aplikacja jest prosta w obsłudze i intuicyjna. Sama podpowiada co powinniśmy zrobić aby rozpocząć korzystanie z kamery. Parujemy kamerę z naszym WiFi zgodnie z instrukcjami w aplikacji po czym odpalamy obraz.
Jak dla nas obraz jest całkiem ok, wyraźny. Aplikacja daje nam możliwość zrobienia screenshota obrazu lub nagrania dowolnego momentu. Jedynym mankamentem, który napotkaliśmy podczas testów to brak możliwości zapisu wideo w naszej pamięci telefonu (aby np. móc go przesłać bądź pobrać). Wszystkie materiały zapisują się w dedykowanej aplikacji i o ile przy przeglądaniu zdjęć (screenshotów) jest opcja zapisu na urządzeniu tak w przypadku wideo tylko odtwarzamy i nic więcej. Być może da się to zrobić jednak nie znaleźliśmy takiej opcji, co oznacza, że ta funkcjonalność jest niedopracowana bądź pominięta.